La fiecare cateva batai de inima simt ca trebuie sa descriu, definesc altfel pagina de fata:


Doar aici, in pantecul matern al pamantului, gravitatia nu imi mai zdrobeste inima, plamanii, sufocandu-ma. Simt pulsul organic al lumii de deasupra, lume in care zilnic cutez sa pasesc.
Prin notitele mele surprind fiecare bataie de inima, vibratie, traire. Creez astfel, incet, incet, o harta a vietii care ma va aduce inapoi in imbratisarea linistii launtrice atunci cand ma voi rataci.
Si, cunoscandu-ma, prevad ca mi se va intampla in nenumarate randuri... :)


SAU

Voi scrie cel mai probabil in momentele mele de sensibilitate. Despre superficialitatea, goliciunea, nimicnicia fiecarui lucru. Despre fobia fata de ziua de luni. Despre revelatiile existentiale dinspre drumul spre casa.

SAU


OF. IUI. <3 ! :-? x_x :-j :x :s ... :)

duminică, 18 martie 2012

sunt urata. proasta. n-am simtul umorului. ca sa nu-mi fie sila de mine ma ignor. 



cineva mi-a spus azi ca se simte exact ca in liceu. ca e la fel de dezordonata, simte la fel, arata la fel. ca sufletul e acelasi. m-a debusolat. total. 
mi-am scapat telefonul in supermarket si acum nu mai merge. nici nu am pe cine suna ca sa ma scoata din starea asta. ma consum singura. 






o sa rad peste vreo 2 ani daca o sa am chef sa citesc post'ul asta, nu?

Un comentariu:

  1. oh, c'mon!
    Daca tu nu ai simtul umorului, atunci eu am atunci simtul echilibrlui!
    Si chiar nu-l am totusi :)
    Nu da toata vina pe tine pentru ce se intampla in jur.. Imi pare rau ca liceul nu e chiar ca si visul acela sau in modul in care ni l-am inchipuit cu totii.. Sper sa treaca si toate astea cu timpul..
    Si... :) Pe mine ma poti suna oricand, la orice ora. Pot macar sa te ascult si sa incerc sa te ajut.
    Best wishes!xoxo

    RăspundețiȘtergere