La fiecare cateva batai de inima simt ca trebuie sa descriu, definesc altfel pagina de fata:


Doar aici, in pantecul matern al pamantului, gravitatia nu imi mai zdrobeste inima, plamanii, sufocandu-ma. Simt pulsul organic al lumii de deasupra, lume in care zilnic cutez sa pasesc.
Prin notitele mele surprind fiecare bataie de inima, vibratie, traire. Creez astfel, incet, incet, o harta a vietii care ma va aduce inapoi in imbratisarea linistii launtrice atunci cand ma voi rataci.
Si, cunoscandu-ma, prevad ca mi se va intampla in nenumarate randuri... :)


SAU

Voi scrie cel mai probabil in momentele mele de sensibilitate. Despre superficialitatea, goliciunea, nimicnicia fiecarui lucru. Despre fobia fata de ziua de luni. Despre revelatiile existentiale dinspre drumul spre casa.

SAU


OF. IUI. <3 ! :-? x_x :-j :x :s ... :)

joi, 7 iunie 2012

Retrospectiva sparta

















 adevarul e ca nici macar atunci

 cand nu stiu o prob la testul de mate,
cand dau cu capul de usa de la baie cu holul plin,                                        
cand slitzul meu are rau de inaltime si imi dau seama
numai dupa ce l-am plimbat prin tot orasul nu
ma arat asa, nu ma duc la fund elegant, fara a rosi...                                  
mai degraba arat....                                                                          ...asa     ^
<sa nu dea Domnu' sa ma apuce iara poftele.
copiii mici sunt >
toti inocenti, buni, zambitori. pana se adapteaza la viata si devin pradatori.

< <3




<uite de aia nemtii sunt ordonati, au mult timp liber si isi vand hainele la second in Romania. Pentru scapa de orice nu le mai trebe si recicleaza...

< (oftat)

< TRU.

<Doamne, da'mi puterea.

< Auci. :(

<unii chiar nu pricep. :)

< lunea.

<lunea, martea, miercurea, vinerea, sambata. duminica nu, sunt cu ai mei.

< niciodata nu am fost un pescar bun. 


<eu la tabla in ora de mate.

< niciodata nu lasa garda jos. nici cand porti papuci de casa.

< eu, fragila, pierduta, cand vine vorba de mersul autobuzelor in Brasov

< hai ca la mine mai mere. da, pa bune, sunt unii care nici nu au o ambitie, o, o, o, imaginatie ca sa iasa la un suc vineri la 9. :l. io stau bine.

< (oftat)

< x_x

<uneori mana de ajutor pe care o dai cu atata implicare e uitata undeva, aruncata, ca e prea grea ca sa fie data inapoi. Fuck those of them.

< macar incerc sa gandesc pozitiv.

< cica daca iti repeti niste idei optimiste in cap, te afecteaza la nivelul subconstientului si in cele din urma se materializeaza.

< asta ajuta dupa testul la mate.

< uneori cartile pur si simplu ma... prind.

< unii o cer.

<(oftat luuung)

< i lost my sense of humour.

< 3 pe lista pestisorului auriu.

< mai, asa-i ca odinioara imi curgea viata prin vene? acum is ok. :) am sange apa, asa, detoxifiat, fara coloranti artificiali( relatii false )

< acolo, undeva impregnat pe tzeasta craniana.

< aw. bitter-sweet.


< ne, ne, ne. nu e asa de simplu. nici cu papatul ciocolatii, nici cu invocarea unor contacte demult abandonate in agenda telului.

< arrrrgh.

^

< of, era si pt asta un cantec.

<floricele pe campii, parfumate de tampiti.

< adevarul e ca eu imi decorez zilele cum vreau. si camera mea ar putea merge pe conceptul asta daca R ar dormi la pres.

< (oftat)

< we're all in this togheter. 


< cat il ubesc eu pe uratul meu Andy.<3




IEEEI. A VENIT VARA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu